-->

2014. július 7., hétfő

:)

  Bankós Vikitől kaptam! :) 

 Szabályok:   
Rakd ki kitől van!   
Írj magadról 10 dolgot!  
Válaszolj 10 kérdésre!  
Tegyél fel 10 kérdést! 
 Küld el 10 embernek!  
Iratkozz fel a küldő blogjára! 

  10 dolog rólam:   
1., fob, fob, és fob! <3  
2., kedvenc könyveim: rubinvörös, vagyis az egész időtlen szerelem trilógia, vámpír akadémia könyvek, Leiner Laura könyvei, húúúh.... még sok van...  
3., gyerekszínész vagyok, az iskolámban 6 éve tanulok drámát és színházismeretet.   
4., nagyon szeretek rajzolni, ebben az irányban szeretnék majd továbbtanulni.  
 5., táncolok, sok éve, kisebb-nagyobb megszakításokkal. 
 6.,  egész nap megy a zene a szobámban.  
 7., hobbiból kezdtem el írni, majd meglátjuk mi lesz belőle...  
8., szabadidőmben vagy olvasok,  vagy írok, vagy zenét hallgatok, vagy táncolok, vagy röplabdázok, vagy énekelek, van, hogy mindezt egyszerre... :DD  
9., most megyek hetedikbe, de évvesztes vagyok, így már nyolcadikba mennék.  
10., mint szerintem minden lány, szeretek öltözködni, és persze vásárolni... :)  

10 válasz: 
 - Miért kezdtél el írni?  
-Nincs különösebb oka, egyszer csak megnyitottam a wordöt, és gépelni kezdtem, csak úgy, és azóta írom a blogom. 

 - Ha tehetnéd lennél regény író? 
 - Persze!!  

 - Mi életed álma?   
- Hát,  hogy egyszer elmegyek egy fob koncertre, és Patrick belém szeret, esküvő, stb.stb... nem túl valószínű, de álmodni lehet, nem? :)  

- Ki az az ember, akiért bármin megtennél? 
 -Vannak többen is... a szüleim, a legjobb barátnőim: Mirci, Anikó, Tündi, Kami, Eszti, Estilla, Viki, a legjobb barátom:Szasza.   

- Milyen blogot indítanál még azon kívül, mint ami most van?  
 - Hát, biztos hasonlót, bár nem valószínű, hogy még egy fanfictet...  

- Volt már olyan, hogy elalvás előtt jutott eszedbe egy sztori és csak azért felkeltél hogy leírd?  
 -Volt, nem is egyszer! :) 

 - Mi a kedvenc blogod? (linkeld!) 
 -http://mylifeisthefob.blogspot.hu/ 

 - Ha van példaképed akkor ki?   
-Leiner Laura,(írónő)  Könyv Katalin, (festő, és mellesleg a rajztanárom) Szabó Zsófia (divattervező).   

- Milyen érzések vannak benned írás közben?  
 -Mindig kavarognak bennem, egyszerűen ha írok, bombát is robbanthatnak mellettem, annyira belemerülök.
  
- Az iskoládban más is ír blogot vagy csak te? 
 -Csak én, legalábbis másról nem tudok.  

10 kérdés:  
Mit tanácsolnál kezdő íróknak? 
 Elolvasol kéziratot, ha megkérnek rá?  
Mióta írsz? 
 Befolyásol valami az írásban?   
Elfogadsz ötleteket?   
Merítesz valahonnan ihletet?    
Honnan jött a blog ötlete?    
A történet saját élmény?  
Ki fognak derülni azok a dolgok, amikre nem kaptunk választ?  
Szeretnél író lenni?     

Hát, ennyi lenne, bocsi, ha zavar, hogy nem új rész. Nem raktam ki neveket, bárki, aki olvassa, kirakhatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése