-->

2014. július 28., hétfő

Just one yesterday: 27., rész

27., rész-Adammel

Hétfőn, miután Vikivel megérkeztünk a a suliba, ismét megdöbbenés tárgya voltunk, vagyis voltam én. Ugyanis három héttel azután, hogy Patrickkel, -aki mostmár kisebb hírnévre is szert tett,- véget ért a kapcsolatom, elkezdődött Adammel. Az mondjuk túlzás, hogy elkezdődött, ez még koránt sem volt kapcsolatnak mondható, mindössze egyszer randiztunk. És bár nem tudom kitől, de erről a diákok is tudtak. Tehát újra én voltam a középpontban. De jó.
A pletykákat, ahogy sejtettem, szerdán megunták, és már nem voltam olyan érdekes. Szerda délután Adam hívott fel.
-Szia!- szóltam bele a telefonba.
-Szia Rita! Ki szerzett péntek estére két koncertjegyet a fesztiválra?-kérdezte Adam.
-Nehogy már!-mondtam. Azt hittem, már az összes elfogyott.
-Hát, sikerült! Olyan hangulat lesz!
-El tudom képzelni!-mondtam. -És, akkor ezt most vegyem meghívásnak?-kérdeztem nevetve.
-Vedd annak, mert az.-mondta, és letette.
-Viki!  Megyek koncertre!-kiabáltam.
-Milyen koncertre?-kérdezte a konyhából.
-Hát azt elfelejtette Adam mondani... de ott nem is az számít, hanem a hangulat.-mondtam.
-Igaz.-mondta Viki.-Figyelj, vigyél paprikasprayt, jó?-jött be a szobámba.
-Jajj, ne viccelj már!-mondtam.
-Nem viccelek. Nekem még mindig nem szimpatikus ez a srác. Valami nem oké vele.-mondta furcsán.
-Hát, nekem eddig nem tűnt fel.-mondtam vállvonogatva.
-Nem baj, nekem igen.-mondta, és kiment a szobából. Elkezdtem egy filmet, amit a mobilom csörgése szakított félbe.
-Szia!-szóltam bele.
-Szia!-köszönt Pete.
-Hogy vagytok?-kérdeztem.
-Mi jól. Figyelj Rita: ki ez az Adam?-kérdezte. Hát, nem kerülgette a forró kását, az biztos.
-Mit szeretnél tudni, Pete?-kérdeztem.
-Semmit, csak tudni szeretném mi van veled.-mondta.-Rita, ugye tudod, hogy csak szólnod kell, megyek, és seggbe rúgom.-mondta.
-Figyelj, Pete, nagyon köszönöm, hogy segíteni próbáltok Vikivel, de nem vagyok kislány.-mondtam.
-Tudom, csak Vikinek nem szimpi...-méreg futotta el az agyamat, és idegesen válaszoltam.
-Hagyjatok már békén! Ne döntsetek helyettem! Azzal járok, akivel akarok, nem azzal, aki nektek szimpatikus!-mondtam, és lecsaptam a telefont.
Mi van velem? Miért bántom meg azokat, akik csak segíteni akarnak nekem? Mi történik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése