-->

2014. június 20., péntek

Just one yesterday: Bemutatkozás

Bemutatkozás

Szalay Rita vagyok. Új város, új suli. Nem csak új város, új kontinens. Bahh. Jó, így a félév közepén, mondhatom. Montanába költöztünk Magyarországról, én és a családom, mert anyukám kapott egy munkát itt. Így, márciusban, a 17. szülinapom után pár nappal kezdek majd a helyi gimnáziumban. Mivel van már középfokú angol nyelvvizsgám (általánostól kezdve emelt szinten tanultam az angolt, úgyhogy nem volt nehéz 10.-ben lerakni a középfokút. ), így nem lesz gondom a nyelvvel, csak háát. Félek. Nagyon. Mi lesz ha nem szeretnek? Bár a régi sulimban népszerű voltam, mégis félek, mert otthon is csak kemény munkával sikerült feljutnom a tetejére. Biztos azt gondoljátok, hogy egy tipikus viháncolós lány vagyok. Hát nem. Csak a barátaim mellett tudom  teljesen elengedni magam. De ők most kb. 8000km-re vannak. Úgyhogy nincs mit tenni. Átevickélek a középsulin, ez a tervem. Könnyű lesz, gondolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése